De ziua unui EMO

by , under

Ce face un emo de ziua lui ?
Plange fiindca nu este in fiecare zi.

22 Responses to 'De ziua unui EMO'

14 octombrie 2009 la 23:46

Comment by habio.

sal esti interesat de un link exchange?

2 aprilie 2010 la 14:53

Comment by scoala de dans.

Stranuta cu ochii deschisi ... :)

8 februarie 2011 la 15:20

Comment by radiowhisper.com.

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!

25 aprilie 2012 la 20:29

Comment by Ski Austria.

Discutie Parinte - EMO
- Ma duc sa ma arunc pe fereastra.
- Stam la parter.
- Ma arunc de mai multe ori la rand...

21 mai 2012 la 17:21

Comment by davidescu.

bine ca nu`si ia venele:))

12 iunie 2012 la 23:00

Comment by bona filipineza.

=))) foarte tare bancu .. pai aruncate cat vrei de la parter ca nu vei muri niciodata+))

15 august 2012 la 22:07

Comment by Matei Liviu.

Mai adaugi si u ceva bancuri pe blogu asta?

24 septembrie 2012 la 18:57

Comment by Invitatii nunta.

primeste o lama cadou :)) (eventual sa fie si ruginita)

2 octombrie 2012 la 02:02

Comment by terenuri Tartasesti.

emo incep sa ia amploare, nu numai in viata reala ci si in bancuri dupa cum se observa.

19 noiembrie 2012 la 10:47

Comment by eTuristInfo.

Nu mai e nimic nou in materie de bancuri?

16 decembrie 2012 la 19:56

Comment by Sergiu.

"primeste o lama cadou :)) (eventual sa fie si ruginita)"

genial raspuns

21 decembrie 2012 la 14:28

Comment by oferte cazare.

De ziua unui emo cel mai potrivit cadou e o lama :)

27 decembrie 2012 la 14:49

Comment by Servicii Medicale.

Se taie cu lama :))

18 ianuarie 2013 la 10:41

Comment by Travertin.

Se taie cu lama ?!

2 februarie 2013 la 19:56

Comment by Teleshopping.

Dar eu nu am mai vazut emo pe strazile din Romania

7 februarie 2013 la 13:31

Comment by Sergiu..

credeam ca plange ca nu are lama :))

12 februarie 2013 la 13:25

Comment by detectiv particular.

Interesante bancuri, si te fac sa zambesti si sa uiti pentru o clipa de problemele de zi cu zi, asa ca ne dorim mai multe astfeld e momente si bancuri pentru a scapa de griji si pentru a ne relaxa dupa o zi istovitoare.

10 martie 2013 la 01:18

Comment by Proiecte Case.

desface setul cel nou de lame :))

9 aprilie 2013 la 11:14

Comment by Cosmetice Bio.

Primeste cateva seturi noi de lame :)))

31 mai 2013 la 20:00

Comment by Cristi S..

plange ca e doar pe 29 februarie :))

3 septembrie 2013 la 15:53

Comment by Andone Miclaus.

se taie cu lama ca sa ajunga si in alt loc in aceeasi seara. :))

16 decembrie 2014 la 20:18

Comment by ioana paval.

destul terminati cine va credeti lasatine dracu in pace cu fericirea voastra cu tot

Trimiteți un comentariu

Comentariul tau trebuie sa respecte regulile de bun simt.