Poezie Emo

by , under

Sunt un EMO depravat
Am o freza de cacat
Seman cu-n extraterestru
Si la plans yo sunt maestru

Yo vreau sa ma sinucid
Ca la minte nu’s lucid
Lumea spune k sunt varza
Da mereu am vrut sa fiu barza

In oras yo ies machiat
Sa arat k un stricat
In roz ma imbrac mereu
Sunt o fata, sa mor ieu

Acum vreau sa va cant ceva
Si va spun e prea belea
„AI LAV TU CRAY
AI WANA DAY
My veins I’m gonna cut
Ai swer , and ai am a slut”

Hai pa yo tre sa plec
Am intalnire cu iubita pe net
Defapt e un iubitel
Sii yo ube mult la el
(DUPA CATEVA MINUTE)
Vai pe net n-a mai intrat
Mi se pare c-a plecat
Nesimtitu ma’nselat
Vreau sa mor, sunt un cacat

6 Responses to 'Poezie Emo'

5 iunie 2009 la 16:12


nui drept.............

5 decembrie 2009 la 20:24


numa distrusii scriu poezii de astea...ce treaba aveti voi cu emo?/:) ce ei au ceva cu manelistii sau ce rapperii?/:) nujt ce va ft pe voi grija ce fac ei?:|...treaba lor we...vedetiva draq de treaba si llasatii in pace...is oameni ca toti ceilalti...si exista si scene care asculta rapp sau manele si se dau emo..asa ca....:-j

18 decembrie 2011 la 14:32


Bai noi vam facut ceva ??? Sunt emo si ? Aveti vro problema??Daca plangem ne auziti voi sau va deranjam? NU! Daca ne taiem va doare pe voi?? Sincer sa fiu , ce va fute grija de ce facem ? Vedetiva de fericirea voastra si lasatine in pace !!!

18 septembrie 2012 la 22:52


Pentru:
[Bai noi vam facut ceva ??? Sunt emo si ? Aveti vro problema??Daca plangem ne auziti voi sau va deranjam? NU! Daca ne taiem va doare pe voi?? Sincer sa fiu , ce va fute grija de ce facem ? Vedetiva de fericirea voastra si lasatine in pace !!!]


=))lol u esti un infect baaaa .Est bolnav la cap,cum drq sa-ti tai venele nu ai minte:))...lol.Mi-e si mila da tne.

4 iunie 2014 la 17:59


Si eu sunt emo si simcer sunteti ff nesimtiti cei care cmentati si infecta e ma-ta sa stii dute drq

15 decembrie 2014 la 19:49

Comment by ioana paval.

da jau asa chiar esti penibil lasane dracu in pace

Trimiteți un comentariu

Comentariul tau trebuie sa respecte regulile de bun simt.